0
0
0
s2sdefault

Jelen Általános Szerződési Feltételek (röviden: ÁSZF) a Family Life Success Ltd. és az általa forgalmazott terméket megvásárló természetes vagy jogi személy közötti adásvételi jogviszony és kapcsolódó szolgáltatások feltételeit szabályozza.

1. Bevezetés

1.1 Az ÁSZF hatálya

AZ ÁSZF 2017. március 30.-án 23:59:59 kezdettel lép hatályba határozatlan időtartamra, és minden, a hatályba lépést követően megkötött adásvételi ügyletre alkalmazható.

Az ÁSZF mindenkori érvényes változata kizárólag a www.fils.hu honlapon, elektronikus úton, böngésző program segítségével érhető el.

1.2. ÁSZF kifejezéseinek értelmezése

Egyedi adásvételi szerződés: az Eladó és a Vevő magyar nyelven létrejövő, írásba foglaltnak minősülő jogügylet, amely a megrendelés elektronikus (email által történő) visszaigazolásával történő véglegesítése nyomán jön létre.

Eladó: Family Life Success Ltd. Levelezési cím: 8007 Székesfehérvár, Pf:128 Képviselő neve: Pavelka Andrea, Company Number 11857745 The Registrar of Companies for England and Wales, hereby certifies that

Telefonszám: +36-70/397-9068);

FILS: A Family Life Succes Ltd. webáruházának megnevezésére szolgáló mozaikszó.

Fiók: a Honlapon a Vevő számára fenntartott, a személyéhez kapcsolódó felhasználói felület, amely regisztrációval hozható létre és adatok tárolására, kényelmi szolgáltatásokra és vásárlási kedvezményekre biztosít lehetőséget.

Honlap: az Eladó részéről üzemeltetett, a fils.hu domain és valamennyi aldomain oldalakon megjelenített internetes oldalal (weboldalak);

Regisztráció: A Honlap látogatóinak lehetőségük van személyes adataik megadásával egy személyes Fiók létrehozására. A személyes Fiók létrehozása kényelmi és többlet szolgáltatásokat tesz lehetővé a regisztráló számára.

Szerződő Felek: az Eladó és az egyedi adásvételi szerződést Vevőként megkötő jogalany együttes megnevezése;

Szolgáltatás: az Eladó weboldalán aktuálisan megrendelhető árucikkek eladói tulajdonjogának a Vevő részére – a vételár maradéktalan teljesítése ellenében – történő átruházása, továbbá az áru csomagolása és kiszállítása;

Termék: a Family Life Success Ltd. által, a Honlapon adásvételre felkínált árucikk;

Vételár: a Vevő által megvásárolt késztermék ellenértéke. Amennyiben a Vételár nem tartalmazza az áru csomagolásának és kiszállításának költségeit az egyedi adásvételi szerződés teljesítésével rendszerint együtt járó;

Vevő: minden olyan – a hatályos magyar jog szerinti – természetes vagy jogi személy, illetőleg jogi személyiség nélküli egyéb jogalany, aki (amely) az Eladónak a Honlapon kínált termékét vagy termékeit online megvásárolja;

2. A Honlapon folytatott tevékenység

A Family Life Success Ltd. a Honlapon üzleti tevékenység keretében webáruházat üzemeltet. A tevékenység kiterjed csomagküldő internetes kereskedelemre, ezen belül élelmiszerek, gyógyászati termékek és egyéb máshova nem sorolt új áruk kiskereskedelmére, illetve egyes termékek nagykereskedelmére.

A Honlapon található információk jóhiszeműen kerültek elhelyezésre, és kizárólag tájékoztató célt szolgálnak. Az információk pontosságáért, teljességéért az Eladó nem vállal felelősséget.

Vevő a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

3. Felhasználási feltételek

3.1. Felelősség

A Vevő a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy az Eladó nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért, a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Az Eladó kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért, és hogy a Vevő teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Vevő köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Vevők által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) az Eladó jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében az Eladó jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

3.2. Szerzői jogok

A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, az Eladó tulajdonát képezi. Eladó a szerzői jog jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Honlap tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából az Eladó előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag az Eladó előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Vevőnek a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások az Eladó előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

Az Eladó fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a fils.hu domain nevére, az ehhez tartozó aldomainekre, az Eladó által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely az Eladó adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre az Eladó külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos az Eladó által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével az Eladó adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

A Szolgáltatás igénybevételével Vevő elfogadja, hogy az Eladó a szolgáltatás igénybevétele során a Vevő által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

4. A honlapon történő vásárlás

4.1. Megrendelés folyamata

A Honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Vevők számára. A Honlapon a Vevő menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek jelölve vannak

A termék nevére klikkelve tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, beállíthatja a vásárolni kívánt darabszámot, és módja van a vásárlástól elállni.

Ha csak termék megrendelés történik a Honlapon, nem szükséges a regisztráció, viszont ez esetben a megrendelő adatait minden újbóli rendelésnél rögzíteni kell, mivel a rendszer nem tárolja azokat.

A Honlap kényelmi szolgáltatásainak használatához regisztrálni kell. A regisztráció során az alábbi adatokat kell a Vevőnek megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Vevő e-mailben, és a Honlapon tájékozódhat. A Vevő a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti az Eladótól. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Vevő felelős. A Vevő felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles az Eladónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Vevő korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Vevőnek ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Vevő egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése/Kosárba gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a Honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt az Eladó felé.

4.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Vevő által elküldött rendelés megérkezését az Eladó késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Vevő részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Vevő rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

4.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre. A Honlapon keresztül kötött szerződést az Eladó azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető. Regisztált felhasználók/vásárlók számára biztosított az adásvételi ügyletek tartalmának utólagos visszakereshetősége a Fiókban.

4.4. Számlázás és fizetés

Az Eladó papíralapú számlát állít ki, amelyet a Vevő a termék átvételekor kap meg, akár személyesen, akár csomagban veszi át.

Ha a Vevő egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön kell azokat megrendelnie.

Az Eladó az alábbi fizetési lehetőségeket biztosítja a Vevő számára:

4.4.1. Utánvét

Ebben az esetben a csomagot kézbesítő futárszolgálat alkalmazottjának kell megfizetnie a vételárat az átvétel során.

4.4.2. Bankkártyás fizetés futárnál és weboldalon keresztül

Bankkártyával történő fizetés történhet a megrendelt áru átvételekor, a futárnál lévő POS terminál segítségével.. A weboldalon történő fizetés a Paypal nemzetközi rendszerén keresztül történik, amelyben az ún. domborítottan nyomott bankkártyák (VISA, Mastercard) vehetnek részt. A hazai bankok által ATM használat céljára kibocsátott hagyományos bankkártyák elektronikus fizetésekre nem alkalmasak.

4.4.3. Banki átutalás

Átutalás esetén az Eladó bankszámlájára kell érkeztetni a megrendelés ellenértékét. Az adott bankszámlaszámot az Eladó az átutalási szándék jelzése után bocsájtja elérhetővé a Vevő számára.

Amennyiben megérkezik az ellenérték a megadott számlaszámra, az Eladó küldi a terméket.

5. Átvételi lehetőségek, Szállítás

Az Eladó az alábbi kiszállítási lehetőségeket biztosítja a Vevő számára:

5.1. Futárszolgálat

A Honlapon leadott rendelések kiszállítása futárszolgálattal történik, az online rendelés során a Vevő által megadott címre. A futárszolgálat hétfőtől-péntekig kézbesíti a megrendeléseket.

A futárszolgálat e-mail értesítést küld a csomag várható érkezéséről, majd egy megerősítő SMS-ben pontosítja az érkezést.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg az online vagy a telefonos egyeztetésnek megfelelően, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Vevőnek felróható okból -, akkor a 2. kiszállítást az Eladó csak akkor kísérli meg újból, ha a Vevő a megrendelés ellenértékét átutalással az Eladó részére kifizette és a vételár az Eladó számláján jóváírásra került.

A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően Vevő a futár távozása után az Eladónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

Ha a Vevő sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Eladó díjmentesen biztosítja, de csak bontatlan termék esetén. Az átvételt követően észlelt sérülésért Eladó felelősséget nem vállal!

A futárszolgálattal történő kiszállítás díja 30 000 Ft-ig terjedő megrendelés esetén 1500 Ft., e felett ingyenes.

Szállítási határidő: Magyarország területére 1-3 munkanapon belül, a megrendelés visszaigazolását követően.

Amennyiben valamilyen oknál fogva a szállítás határideje tolódik, az Eladó minden esetben tájékoztatja a Vevőt. A csomagküldő szolgáltató által okozott esetleges késésekért az Eladó felelősséget nem tud vállalni.

A mindenkor hatályos kiszállítási határidőket és egyéb feltételeket, a futárszolgálat elérhetőségét, valamint a fióktelephely címét a Honlapon közzétett Szállítási feltételek tartalmazza.

6. Elállási jog

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Vevő).

Ha a Vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével az Eladó részére. A Vevőt terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 6. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Az Eladó e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Vevő elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vevő az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Eladónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe az Eladó a határidő számítás szempontjából. A Vevő levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Vevő elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Eladó 2. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Vevő a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A terméknek az Eladó címére történő visszaküldési költsége a Vevőt terheli. Az Eladónak utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni, illetve csak bontatlan terméket áll módjában visszavenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Vevőt semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Vevő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül az Eladó visszatéríti a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vevő az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Az Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vevő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül az Eladó a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az Eladó, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

6.2. A Vevőt mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

7. Panaszkezelés

7.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A www.fils.hu honlapon üzemeltetett webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Vevő a termékkel vagy az Eladó tevékenységével panasszal kíván élni, az ezzel kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Név: FAMILY LIFE SUCCESS LTD.
  • Levelezési cím: 8007 Székesfehérvár,Pf:128
  • Telefonszám: +36-70-397-9068
  • E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Eladó a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor az Eladó a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel.

Az Eladó a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt panasz esetén a Vevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben az Eladó az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt az Eladó egyedi azonosítóval látja el (Jegyzőkönyv sorszáma/ az adott év) mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.A panasz elutasítása esetén az Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vevőt.

7.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Tájékozatjuk, hogy amennyiben az Eladó és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:

7.2.1. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

A Vásárló panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. 

Cím: Fejér Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség, 8050 Székesfehérvár Pf. 936

A járási hivatalok elérhetőségei:  http://jarasinfo.gov.hu

7.2.2.  A Vásárlónak lehetősége van elégtelen panaszkezelés esetén békéltető testülethez fordulni
  • Fejér Megyei Békéltető Testület
  • Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
  • Telefonszáma: (22) 510-310
  • Fax száma: (22) 510-312
  • Név: Kirst László
  • E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Honlap: http://www.fmkik.hu/hu/fmkik/bekelteto-testulet-637 

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A Békéltető Testületek munkájával, elérhetőségeivel kapcsolatos további információk itt találhatók:

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

7.2.3. Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolodó jogvitákat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül , hogy például a távolság meggátolná őket ebben.Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&Ing=HU 

8. Egyéb rendelkezések

8.1. ÁSZF, árak módosítása

Az Eladó jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

8.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Az Eladót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

8.3. Adatvédelmi szabályzat

Az Eladó adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: https://www.fils.hu/informaciok/vevotajekoztato/adatvedelem